Όσοι ακόμα χρησιμοποιούν το λεωφορείο της γραμμής 84 θα έχουν σίγουρα να προσθέσουν πολλά. Η δημοτική κοινότητα της Μυγδονίας (Λητή-Δρυμός-Μελισσοχώρι) εξυπηρετείται με αυτήν. Πόσο όμως χρηστική είναι; Πόσο εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής; Πόσο κοντά φέρνει τη Μυγδονία -μέρος του Δήμου Ωραιοκάστρου δλδ- με το αστικό κέντρο;
Ας δούμε καταρχήν ορισμένα γεγονότα:
- Τα δρομολόγια για Λητή-Δρυμό-Μελισσοχώρι δεν είναι τόσο συχνά όσο θα έπρεπε. Τις καθημερινές στην πρωινή ζώνη το λεωφορείο έρχεται πχ στις 9:10 και το επόμενο είναι στις 10:05! Μιλάμε για 55 λεπτά μετά σε μια χρονική ζώνη της ημέρας που κανονικά τα δρομολόγια θα έπρεπε να είναι συχνά για να εξυπηρετούν τον κόσμο για τις πρωινές του μετακινήσεις.
- Ούτε στη βραδινή ζώνη τις καθημερινές τα δρομολόγια είναι συχνά. Κάθε άλλο! Χαρακτηριστικό παράδειγμα: το ένα δρομολόγιο στις 21:00 και το άλλο στις 22:10! 1 ώρα και 10 λεπτά μετά! Πολλοί θα αναπολούν τις ημέρες του ΚΤΕΛ...
- Το τεράστιο πρόβλημα της μετεπιβίβασης. Η μετεπιβίβαση που γίνεται στη Σταυρούπολη. Από εκεί που ξεκινάει δλδ. η γραμμή 84. Τελείως παραπλανητικά ο ΟΑΣΘ αναφέρει τη γραμμή ως "ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ" (εικόνα 1). Θεσσαλονίκη δεν είναι σε καμία περίπτωση ο τερματικός σταθμός Σταυρούπολης και αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι κύριοι του ΟΑΣΘ. Επίσης, από το κέντρο της Θεσσαλονίκης πολλές φορές το λεωφορείο της γραμμής 27 καθυστερεί λόγω κίνησης αφού διασχίζει όλη την οδό Λαγκαδά. Έτσι πολλές φορές οι κάτοικοι της περιοχής μας χάνουν το λεωφορείο 84 και αναγκάζονται να περιμένουν ώρα ή και παραπάνω από ώρα όπως είδαμε από τη συχνότητα των δρομολογίων!
Εικόνα 1: Ως "Θεσσαλονίκη" αναφέρει ο ΟΑΣΘ
τον τερματικό σταθμό Σταυρούπολης - Σκανδαλώδες είναι το τελευταίο δρομολόγιο του Σαββάτου. Αν κάποιος νέος της περιοχής θέλει να βγει το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη πρέπει να γυρίσει με το τελευταίο λεωφορείο που φεύγει από τον τερματικό σταθμό της Σταυρούπολης στις 22:15! Δηλαδή από το κέντρο της Θεσσαλονίκης πρέπει να φύγει στις 21:30! Ωραία έξοδο θα κάνει! Αναγκάζεται λοιπόν η οικογένεια να αναλαμβάνει την ταλαιπωρία και το κόστος της μεταφοράς ή αποκλείεται η νεολαία της περιοχής από την πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη. (Εικόνα 2)
- Τελευταίο και πιο σημαντικό: η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων!. Δεν είναι δυνατόν εν μέσω κρίσης να αυξάνεται το εισιτήριο χωρίς να υπάρχει καμία βελτίωση των υπηρεσιών αλλά μείωση αυτών!
Εικόνα 2: Το τελευταίο δρομολόγιο του Σαββάτου |
Ενώ αυτά συμβαίνουν στη Μυγδονία ο κόσμος του Ωραιοκάστρου εξυπηρετείται από 2 γραμμές την 55 και την 56, οι οποίες φυσικά δεν σταματάνε στη Σταυρούπολη, αλλά πηγαίνουν από το κέντρο του Ωραιοκάστρου στο Ν.Σ. Σταθμό και στη Σταυρούπολη.
Στο διπλανό μας δήμο, του Λαγκαδά, το λεωφορείο πάει απευθείας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο χωρίς πολλές στάσεις! Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί από τη Λητή χρησιμοποιούν αυτήν τη γραμμή περισσότερο από τη γραμμή 84! Και μιλάμε για το δήμο Λαγκαδά που είναι στην ίδια αν όχι σε μεγαλύτερη απόσταση από τη Μυγδονία.
Υπάρχουν λοιπόν οι ερωτήσεις:
Υπάρχουν λοιπόν οι ερωτήσεις:
- Ποιες είναι λοιπόν οι κινήσεις του δήμου μας για τη διευθέτηση του προβλήματος;
- Έχει χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιος δημοτικός σύμβουλος της περιοχής μας το λεωφορείο;
- Μπορεί οποιοσδήποτε να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις του χρησιμοποιώντας τη γραμμή 84;
συμφωνώ και επαυξάνω!και έχω να προσθέσω κάποια ακόμη πραγματάκια.εφόσον τα χωριά λητη-δρυμός-μελισσοχώρι ανήκουν πλέον στον Δήμο Ωραιοκάστρου,δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο τοπικό αστικό λεωφορείο που να τα συνδέει εκτός από μεταξύ τους ΚΑΙ με το Ωραιόκαστρο??Δηλαδή είτε για το Ωραιόκαστρο,είτε για τον Λαγκαδά,είτε για το κέντρο της Θεσσαλονίκης είσαι αναγκασμένος να πάρεις 2 λεωφορεία,όλα με ανταπόκριση στον τερματικό σταθμό της Σταυρούπολης και εκτός αυτού να κάνεις οπωσδήποτε πάνω από 1 ώρα για προορισμούς που υπό φυσιολογικές συνθήκες είσαι 20 λεπτά μακριά το πολύ!Και αναφερόμαστε αυτή τη στιγμή σε χωριά τα οποία ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΑ(και πουθενά ΑΤΜ),ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ,ΟΑΕΔ,ΕΦΟΡΙΑ,ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ,και πολλά ακόμη με αποτέλεσμα να είσαι αναγκασμένος να εξυπηρετηθείς είτε στην Θεσ/νικη,είτε στον Λαγκαδά.Και να σας θυμίσω το αστικό που είχαν βάλει για τον Λαγκαδά κάθε Τρίτη το οποίο καταργήθηκε και ας εξυπηρετούσε πόσο κόσμο καθώς ήταν σε συνδιασμό με την Λαική αγορά του Λαγκαδά.
ΑπάντησηΔιαγραφή