Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκτενής τοποθέτηση του Κ. Πατσαλά για την εις βάρος του λεκτική επίθεση.

Λεκτική επίθεση χωρίς προηγούμενο από τοπική ιστοσελίδα σε βάρος του Πρόεδρου του τοπικού συμβουλίου Δρυμού Κ. Πατσαλά - Εκτενής τοποθέτηση του ίδιου για το θέμα.


Οι ανώνυμες επιθέσεις στο διαδίκτυο είναι μια παράμετρος που έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο άνθρωποι που έχουν ιδιοτελείς σκοπούς να αρθρογραφούν ανώνυμα στο διαδίκτυο με τρόπο που προσβάλει τα ήθη αλλά και πολλές φορές φλερτάρει με την τέλεση αδικημάτων. Στην πλειοψηφία αυτών των περιπτώσεων πρόκειται για ακραία πολιτικά στοιχεία συγκεκριμένης «ιδεολογίας». Σε κάθε περίπτωση, τα θύματα αυτών των επιθέσεων είναι απροστάτευτα απέναντι στη λασπολογία και τη διαμόρφωση εντυπώσεων. 

Πρόσφατο κρούσμα στο Δήμο μας ήταν αυτό της επίθεσης συγκεκριμένης σελίδας με απανωτές αναρτήσεις εναντίον του προέδρου του τοπικού συμβουλίου του Δρυμού Κ. Πατσιαλά, μεταξύ άλλων δημοτικών συμβούλων του Ωραιοκάστρου. Αφορμή στάθηκε η τοποθέτηση του τοπικού πρόεδρου για ένα ψήφισμα που δεν συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο και αφορούσε το επίκαιρο θέμα της ονοματολογίας της ΠΓΔΜ.

Εικόνα 1: Η μία ανάρτηση της σελίδας αποκάλεσε δοσίλογους
τους δημοτικούς συμβούλους

Εικόνα 2: Το σημείο που εστιάζει στον κ. Πατσαλά

Εμείς, επικοινωνήσαμε με τον πρόεδρο του τοπικού προκειμένου να μας διευκρινίσει τι ακριβώς έχει συμβεί και τα όσα μας είπε φαίνονται πολύ σοβαρά.

Ερ: Πως ενημερωθήκατε για τις επιθέσεις στο πρόσωπο σας;
Απ: Κάποιο μέλος της οικογένειας μου με ενημέρωσε ότι τυχαία βρήκε στο διαδίκτυο δημοσίευμα που εμπεριείχε βαρύτατους χαρακτηρισμούς εναντίον του προσώπου μου και υπόνοιες για αντεθνικές θέσεις. Ταράχθηκα διότι εγώ μπορεί να έχω αντοχές σε τέτοιου είδους συκοφαντικές επιθέσεις όμως τα οικεία μου πρόσωπα δεν φταίνε σε τίποτα να ανέχονται μια τέτοια κατάσταση.

Ερ: Είπατε συκοφαντικές. Ισχυρίζεστε ότι είναι ψέματα όσα γράφονται για εσάς;
Απ: Ασφαλώς και κάτι παραπάνω. Συκοφαντικός είναι ένας ισχυρισμός όταν περιέχει αναληθή γεγονότα, γίνεται εν γνώσει του «δράστη» και είναι εις θέση να βλάψει έννομα αγαθά του θύματος, όπως η τιμή και η υπόληψη του. Ο ανώνυμος αρθρογράφος των αναρτήσεων και γνωρίζει ότι ψεύδεται και με την δημοσίευση των ψευδών του προκαλεί ζημιά στην τιμή και την υπόληψη μου.

Ερ: Λέτε ανώνυμος. Άρα για εσάς είναι άγνωστη η ταυτότητα του αρθρογράφου;
Απ: Όχι ακριβώς. Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για το ποιος διαχειρίζεται τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα που οδηγούν με βεβαιότητα στην ταυτότητα του δράστη. Ωστόσο το ποιοι ακριβώς εμπλέκονται και σε τι βαθμό ο καθένας είναι ένα ζήτημα που θα λύσουν οι διωκτικές αρχές ως μόνες αρμόδιες.

Ερ: Άρα μας λέτε ότι θα κινηθείτε νομικά;
Απ: Είναι το μόνο που μπορώ να κάνω για να προστατέψω τον εαυτό μου απέναντι σε αυτές τις επιθέσεις.

Ερ: Πιστεύετε ότι υπάρχει προστασία απέναντι σε τέτοιου είδους «επιθέσεις»;
Απ: Πιστεύω ναι. Γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι τόσο η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όσο και η Δικαιοσύνη δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία σε αυτά τα ζητήματα. Βέβαια κάποια καταδικαστική απόφαση ή πιθανή αποζημίωση δεν μπορούν πολλές φορές να αποκαταστήσουν τη ζημιά που έχει κάνει η δημιουργία εσφαλμένων εντυπώσεων, ειδικά όταν μιλάμε για δημόσιο πρόσωπο.

Ερ: Θέλετε να μας πείτε κάτι για το θέμα του ψηφίσματος το οποίο ήταν η αφορμή από ότι φαίνεται για την επίθεση αυτή;
Απ: Η όλη υπόθεση είναι μια ανοησία. Εκ του μη όντος έγινε ζήτημα για να πλήξουν πολιτικά κάποια πρόσωπα. Ήρθε ένα ψήφισμα που δεν είχε καμιά δουλειά το Δημοτικό Συμβούλιο να συζητήσει. Αλίμονο αν οι τοπικές αρχές σέρνονται πίσω από τέτοιες πρωτοβουλίες. Μάλιστα μαθαίνω ότι κάποιος συνδημότης μας θα φέρει κι άλλο σχετικό ψήφισμα.

Ερ: Αν το πράξει θα είστε πάλι αντίθετος;
Απ: Αυτά είναι γραφικότητες. Έχει εκπροσωπηθεί η διοίκηση από τη θέση του Δημάρχου στο ψήφισμα της ΠΕΔ-ΚΜ. Ποιος ο λόγος να βγαίνουν κάθε τρεις και λίγο ψηφίσματα; Τι εξυπηρετούν; Θα βοηθήσουν κάπου; Ποιος τα διαβάζει πέρα από αυτούς που τα γράφουν; Έχει κουραστεί ο κόσμος από όλους αυτούς τους «εθνικούς ήρωες» της σειράς.

Ερ: Σχετικά με το συλλαλητήριο ποια είναι η άποψη σας;
Απ: Αυτή είναι η πιο τρανή απόδειξη του ανυπόστατου των όσων γράφτηκαν εναντίον μου. Καταρχήν όταν τοποθετήθηκα δεν είχε καν ανακοινωθεί το συλλαλητήριο. Άρα πως είναι δυνατόν να πήρα θέση εναντίον του; Γελοιότητες. 

Ερ: Άρα είστε υπέρ του συλλαλητηρίου;
Απ: Να σας πω. Αν κάποιος πιστεύει ότι συμμετέχοντας βοηθάει κατά κάποιον τρόπο τη χώρα μας ασφαλώς και να πάει. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όποιος δεν πάει είναι λιγότερο Έλληνας από τους άλλους. Γνωρίζω πολλούς φίλους που θα πάνε και με προσκάλεσαν να παρευρεθώ κι εγώ. Με προβληματίζει αρκετά το ποιος έχει αναλάβει την πρωτοβουλία διοργάνωσης και το ποιοι είναι οι ομιλητές. Ίσως αν συμμετείχαν ομιλητές εγνωσμένης αξίας και γινόταν σε επίπεδο ενημέρωσης των πολιτών για τα γεωπολιτικά δεδομένα να είχε πολύ περισσότερη σημασία. Παρακολουθώ κι εγώ τις εξελίξεις στο θέμα όπως όλοι και  σε κάθε περίπτωση είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα πει σε κάποιον που να πάει και που όχι.

Ερ: Σας ευχαριστούμε πολύ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένα παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο φαγητό της Λητής

Πριν έρθει η γαλοπούλα (η οποία δεν είναι ελληνική παράδοση αλλά αμερικάνικη) στο ελληνικό τραπέζι, στη Λητή αυτές τις μέρες (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά) το  Ληταίικο γιορτινό τραπέζι είχε συνήθως πράσα με χοιρινό. Σας παραθέτουμε τη συνταγή. Καλές γιορτές και καλή χρονιά. Πράσα με χοιρινό κρέας Βράζουμε το χοιρινό κρέας (1 κιλό) κατά προτίμηση με κόκκαλο με λίγο νερό ώσπου να μαλακώσει. Κόβουμε τα πράσα (2 κιλά) σε μέτρια κομμάτια, τα ζεματάμε και τα στραγγίζουμε. Τσιγαρίζουμε ένα κρεμμύδι με ένα φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο, ρίχνουμε τα πράσα σε πλατιά κατσαρόλα με αλάτι, πιπέρι (και κόκκινο πιπέρι μπορεί να μπει) και αν θέλουμε μια κουταλιά πελτέ ντομάτας.  Ανακατεύουμε κατά διαστήματα σε μέτρια φωτιά. Προσθέτουμε και λίγο ζωμό κρέας, το κρέας και συνεχίζουμε το βράσιμο έως ότου μείνει με το λάδι του. Στο τέλος σβήνουμε με λεμόνι και προσθέτουμε κύμινο. Μπορούμε αντί για κατσαρόλα να χρησιμοποιήσουμε γάστρα με όλα τα υλικά σε μέτριο φούρνο ώσπου να "πιει" το νε

Με ξεκάθαρο μήνυμα οι συμμετέχοντες από τη Λητή στο 2ο Τρίαθλο Ωραιοκάστρου

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι αγώνες τριάθλου, διάθλου, ορεινού τρεξίματος και ορεινής ποδηλασίας που διοργανώθηκαν χθες Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου στο Ωραιόκαστρο. Η εκκίνηση έγινε στο δημοτικό κολυμβητήριο του Ωραιοκάστρου.  Όπως και την προηγούμενη φορά υπήρξαν συμμετοχές από τη Λητή, μόνο που αυτή τη φορά οι συμμετέχοντες έδωσαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Ανέβηκαν στο βάθρο με μπλουζάκια που έγραφαν:

Γιατί η ιστορία του Δήμου Ωραιοκάστρου δεν περιλαμβάνει τη Μυγδονία;

Αν κάποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα του Δήμου Ωραιοκάστρου το πρώτο πράγμα που εμφανίζεται είναι η κεντρική σελίδα η οποία σε παραπέμπει στην περιγραφή και την ιστορία του. Από περιέργεια επισκεφθήκαμε την ιστορία του Δήμου Ωραιοκάστρου στη διευθυνση https://oraiokastro.gr/o-dimos/istoria-chartes/  . Αυτό που αντικρίζει κανείς είναι μία ιστορία που περιορίζεται σε αυτό που οριζόταν Δήμος Ωραιοκάστρου πριν το 2010. Αυτό το επιβεβαιώνει και το φυλλάδιο που έχει την ιστορία το οποίο γράφει ξεκάθαρα ότι είναι από το 2010... Και να σκεφτεί κανείς ότι η ιστοσελίδα ανανεώθηκε το 2020... Αυτό λοιπόν που ανακαλύπτει κανείς είναι ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά στην ιστορία του δήμου από την μεριά της Μυγδονίας. Αν λοιπόν εκεί στο Δήμο Ωραιοκάστρου οι υπεύθυνοι δεν γνωρίζουν την ιστορία από την εδώ μεριά του δήμου, μπορούμε να τους βοηθήσουμε αναφέροντας κάποια από τα σημαντικά ιστορικά ευρήματα που έχει η Μυγδονία: